mspscoolasteapor

Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Jag sitter här i sängen och äter lite lakrits och läser lite Girl:it

Låter det inte som om jag har kul?
Rubriken ska förresten ha samma "melodi" som låten "Vi Sitter I Ventrilo och spelar dotA "med Basshunter.

(Tänkte bara lägga upp en lite random bild)

 
 
JanethSue - MSP ♥

JanethSue - MSP ♥

30 juli 2013 20:14

Hahahaha! Va häftigt det blev att läsa rubriken med den melodin xD

svar; Tack! Du med, kompis :))

http://janethsue.blogg.se

Rolf och Pucko Boomboom c: ♥

30 juli 2013 21:59

Jo det är ju inte så kul när det bara är man själv som vet melodin så man måste ju lära sina läsare den xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rolf och Pucko Boomboom c: ♥ - 10 november 2013 13:25


Hej! Förlåt att jag nästan aldrig skriver några inlägg här men jag är så upptagen men min andra blogg att jag glömmer av att skriva.   Och jag tror inte att Pucko Boomboom har skrivit på länge heller, men hon skriver ju iallafall mer än jag. Jag är v...


Sorry att det här inlägget blev lite försenat men nu kommer det iallafall. Så det här köpte jag: Så vad är det för nåt jag har köpt? Jo: Ett halsband från ur & penn, jag vet inte hur mkt det kostade för alla halsband från det märket kostade 20 k...

Med några fränds! Kommer nog komma nåt inlägg om vad jag köpte (OM jag köpte nåt) eller nåt sånt. Jag har fortfarande liite problem med det här med de två olika bloggarna, men det löser sig nog ;) //Annaaaaaaa ...


THIS BLOG IS STILL ALIVE! Hur då? Jo, jag har delat upp om vad som ska bloggas vars! Det kommer däremot bli mer på pinkcat, men jag bloggar fortfarande här! Anny kommer väl blogga lika mycket som förut (haha) men det är svårt att hålla igång två bl...

Det är bara att inse det. Anny bloggar inte ens här så det är typ bara jag som gör det. Då finns det väl ingen anledning till att vi har den tillsammans? Och nu har jag startat en egen blogg (pinkcat.bloggplatsen.se) så ja... vi ses väl där. Hoppas n...

Presentation


Hej! Anna (Pucko Boomboom) och Anny (Rolf) här. :3 Vi kommer skriva om bland annat apor och msp! c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om vår blogg?
 JÄTTEBRA!
 Bra
 Inte så bra...
 Dålig.
 Sämst.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Annat språk? Dags att översätta! xD

Black Moustache


Vi har copyright på alla bilder och texter, så du måste fråga innan du tar nånting!

Kul att du tittade in!

Ovido - Quiz & Flashcards